Projekt- och planeringschefen ansvarar för långsiktig planering och resursfördelning i nära samarbete med planeringsassistenten, som även är systemansvarig för vårt planeringssystem. Varje produktion på GöteborgsOperan leds av en av våra projektledare. De ansvarar för budget, planering och arbetsmiljö ur ett helhetsperspektiv och rapporterar direkt till vd. Som administrativt stöd finns projektledarassistenterna.
Projektavdelningen
Vår huvuduppgift är att leda och administrera GöteborgsOperans produktioner, det vill säga de uppsättningar som vi spelar på våra scener och turnéer.

Lena Ahl
CFO/ Vice VD
Projektledning

Stina Berggren
Projektledare

Mikael Berggren
Projektledare

Anna Cederberg
Projektledare

Anna Hallgren
Projektledare

Daniel Isakson
Projektledare

Eva Lindberg
Projektledare

Kristoffer Påhlman
Projektadministratör

Johan Tengelin
Projektledare

Martina Tengmark
Projektkoordinator
