Gå till sidans huvudinnehåll

Violin 1 tutti

GöteborgsOperan söker Violin 1 tutti till GöteborgsOperans Orkester med tillträde hösten 2025. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande prövoperiod. Ansök senast 25 februari 2025.

Mer information och ansökan

 

2a Basar till GöteborgsOperans herrkör

GöteborgsOperan önskar tillsätta 1 tjänst i operakörens 2a basstämma, en tillsvidareanställning med inledande provår från 1 juli 2025. Vi ser även behov av årsvikariat i 2a basstämman med tillsättning fr o m 1 juli 2026 som vi även kommer söka efter i denna audition. Ansök senast 14 mars 2025.

Mer information och ansökan

 

 

Finns det inga lediga tjänster som du är intresserad av?

Nedan kan du skicka en intresseanmälan och registrera ditt CV genom rekryteringsystemet Varbi.

Teaterteknik, tillverkning, administration, foajé eller restaurang: Är du intresserad av tjänster inom teaterteknik, tillverkning, administration, foajé eller restaurang kan du registrera din spontanansökan här.

Musikalartist: Är du intresserad av att arbeta hos oss som musikalartist kan du registrera din spontanansökan här.

Statist: Är du intresserad av att arbeta hos oss som statist kan du registrera din spontanansökan här.

Operasångare, orkestermusiker eller dansare: Är du intresserad av att arbeta hos oss som operasångare, orkestermusiker eller dansare i vårt danskompani, var vänlig mejla personal@opera.se.

Om GöteborgsOperan

GöteborgsOperans vision är att bli ett av norra Europas ledande operahus. Vi arbetar med en bred repertoar av opera, dans, musikal samt konserter. GöteborgsOperan AB är ett helägt bolag inom Västra Götalandsregionen med ca 500 årsanställda. Totalt ges på Stora och Lilla scenen samt i regionen ca 350 föreställningar per år för ca 250 000 besökare. Vi omsätter ca 500 miljoner kronor. GöteborgsOperan är en mångkulturell arbetsplats med ungefär lika många kvinnor som män anställda.

 

A stage hand works clearning the stage - photo taken from a low angle up towards the stage lights in the roof.

I bild:  Michael Mennell|Foto:  Mats Bäcker